Oznurkayaa Oğlumla bu akşam her zaman mama verdiğimiz kediyi seviyorduk oğlumun ilgisinden bunaldı sanırım tirmalayaxak gibi oldu oğlum kaçtı hemen. Eline baktım ama çizik yara hiçbir sey yok yine de doktora götürmem gerekir mi