Ben bu konuya rızık meselesi olarak bakıyorum nasibi varsa emiyor yoksa ememiyor nice anneler var süt dolup taşıyor emmiyor çocuk napsalarda sen boşuna vicdan azabı çekiyorsun en kısa zamanda iyileşmeye bakın bebişinizi yine emzirirsiniz sıkıntı yaparsanız emme konusu da sıkıntıya girer bunun yerine bebeğiniz emiyor gibi göğsünüze sık sık yaslayın kokunuzu alsın uyusun kısacası bebek ile bağınızı güçlendirmeye devam:) çokk geçmiş olsun