sscan40 benim kızımın vardi ama ben yediğimde olmuyordu kendisi yediğinde oluyordu. Yoğurda birde kimyona.yogurt 22 aylıkken geçti ama kimyon şuan 3.5 yaşını geçti hala denk geldiğinde karın ağrısı yaşar yogurttada ağır kanlı pişik tablosu yaşıyorduk şükür ondan tamamen kurtulduk