tugba1993 Anne sütü ile ilerlediğimiz bebeğimin bu ay 350 gram kilo aldığını öğrendim. Hiperlaktasyon problemim olduğu için son süte ulaşamadığını düşünüyorum (çişli bez sayımız normal) sütümü yağlandırmam için tavsiyesiniz var mı?