Herkese iyi akşamlar 16 temmuz’da çocuğum doğdu, göbek bağımız 4 günü düştü. Düşen yer kapanmadı açık yara olarak kaldı. Doktora gittik gümüş nitratla yaktılar 3 günde biz evde yaptık Sabah akşam olmak üzere ama bir türlü yere kapanmadı aksine sulandı iltihap kaptı. Şimdi çocuk doktorumla görüştüm çocuk cerrahisi bölümü ile görüşmemi söyledi muhtemelen dikiş atılır diyor. Ben ilk defa duydum göbek bağı kısmında dikiş atıldığını daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Ne yapmam gerekir… Konu hakkında bilgisi olan lütfen destek olabilir mi 🥺