Kuzeyisiklari Merhabalar irmik ile yapılan meyveli mamaları bebeğiniz yedikten sonra kalanı dolapta saklıyormusunuz yoksa atıyor musunuz benimki bugün yarısını yedi mesela diğer yarısını cam kavanozda saklayıp yarın versem olur mu?
rabiabss Kuzeyisiklari ya ben muzlu yaptım kaldı dolaba koydum oda kapkara oldu dusunemedım kararcagını 😂