kiz23 bebeğim 11. Ayda 6. Hastalığı geçirdi ve tamamen anne sütüne döndü. Öncesinde de çok az yerdi. Doktorla konuştuğumda memeden kesmemi tavsiye etti. Önce benden ayrı kalması gerektiğini söyledi ama benim destek alabileceğim kimse olmadığı için bu ihtimali eledik ve talep ettiğinde önce yemek vermemi söyledi. Öyle de yaptım meme istediğinde hep başka şeyler teklif ettim meme yok dedim. İlk başta zor oldu ama zaten sütte yetmiyor aç kalıyor diye kendimi teselli edip vicdan yapmadım. Bir istemedi iki istemedi sonra zaten yemeye başladı çok şükür. Kıymayı asla yediremediğim bebeğim artık bir iki lokma da olsa yiyor.
Benimki küçük olduğu için gündüz emzirmesini bıraktık sadece uykuya geçerken ve gece istediği kadar emiyor. Arada gün içinde emdiği de oluyor ama iştahı öncesine göre daha iyi şükür.