zehraa10 kzılar merhaba sabah bebişimin ateşi yükseldi doktora gittik kan idrar herşeye bakıldı biraz sıvı kaybı var onun dışında hiçbişey çıkmadı serum takıldı ayeş düşünce eve geldik şimdi 37 lerfe ateşi başına gelen varmı bu aylarda ateş