buketzm Bebeğim 6 aylık oldu napıcamı şaşırdım.. kabız oldu ağlayarak kaka yaptı o kadar sertti ki. Lavmanla kaka yaptı. Sizler ek gıdada neler yediryorsunuz ne kadar yediriyorsunuz? Napıcağımı şaştım..
3kedili2bebekli buketzm eğer çok yedirirseniz kabız olur tadım yaptırırsanız tadimda da zeytinyağı eklerseniz yavaş ilerlerseniz kabız olmaz çok agirsa doktorunuza ulaşıp prebiyotik de başlayın
mematiii buketzm forumda arama yerine ek gıda yaıp birsürü bu konuyla ilgili post bulabilirsin canım.Sebze türü verirkende az zeytinyağı dök ve tadımlık ayındao yüzden doysun dige çok çok verme.