yaraliceylanim Bebisim 2 haftalik bana devlet d vitamini verdi bir süre kullandım ama sonra kendi araştırmalarım ile probiotikli bu d vitaminin çok daha iyi olduğu kanaatine vardım. Fakat kaç damla kullanmam gerektiğini bilmiyorum. Devletin verdiği d vitamini 3 damla şeklindeydi bunu da 3 damla kullanıyorum ama fazla mı bilmiyorum . Kullanan anneler yorum yaparsa mutlu olurum. 🙏🏻🥰
AzraLina2024 Ben de burada durayım. Başka bir d vitamini arayışındayım bu markayı da duydum. Birde Wellcare diye bir marka duymuştum bitkisel olarak
hestiaone Bize doktorumuz wellcare vermıstı D vitamini, bir fıs sıkıyorduk. Forbıome probıyotık de 4 damla verıyorduk, 6 aydan sonra 5 damlaya cıkarmıstı hala da öyle kullanıyoruz