Arkadaşlar bu durumu yaşayan var mı? Gerçekten kahroluyorum…
Bebeğim 5 aylık çok sosyal herkese gülücükler saçan tepki veren bir bebek ama konu ben olunca bana tepkisiz. Evde tek olunca bana gülüyor onun dışında bir ortamda olsak herkese tepki verip gülen beni görünce başka yere dönüyor beni kimseden ayırt etmiyor, aramıyorda tanımadık birine bıraksam asla beni aramaz. Bu duruma gerçekten çok üzülüyorum 😓😓