Kızlar bebeğim 7bucuk aylık doğduğundan beri anne sütü ile besleniyor ve uyku problemimiz var geceleri özellikle sabaha kadar kaç defa uyanıyoruz sayamıyorum gece uyusun diye mama içirsem uyurmu bununla ilgisi olabilir mi yoksa alışkanlıktan mıdır acaba aynı durumu yaşayan varsa yazabilir mi?