eceervam Kızım 14 aylık dün dışarda iken yedrdm . Şimdi de vermek istyrm ama 3 yaş sonrası uygundr diyenler var? Var mı bilgisi olan
zeynepyusufaslan eceervam eski eltim çocuğuna her ara öğünde veriyor görünürde bir zararı yok ama bilemedim
kasimonbes eceervam valla ben 8 aydan sonra activia verdim hep yoğurt süt bulup kaynatmaya hiç imkanım olmadı. 22 aylığız kan değerleri kemik yapısı gayet iyi 😊
livanurvealpinannesi61 kasimonbes firma 3 yaş altı çocuklara verilmez diyor. Doktorlar da önermiyor 3 yaş altı çocuklara. Sitesinde bu konu ile ilgili açıklama da var.
Twin_mom eceervam ben ara ara yediriyorum doktorumuzda önermişti hatta ama sade olanı. Meyvelilerde katkı maddesi var
livanurvealpinannesi61 eceervam firma 3 yaş altı çocuklara verilmez diyor. Kendi sitesinde de açıklama var.
kasimonbes livanurvealpinannesi61 valla ne yapayım canım çocuk oldu 2 yaşında 😂 sade olanını veriyorum zaten diğerlerini asla vermem. Rafine şeker bizde asla olmaz. Kefir yoğurt her zaman veriyorum Şuan bir sıkıntısı yok kan değerleri de iyi. Yoğurtsuz da bir şey yemiyor e yapabilecek durumum yok keşke olsa süt yapabilsem napayom 😊 biz ne yersek yiyor zaten. Varsa önerin alırım bir dal 🙏😊
livanurvealpinannesi61 kasimonbes siz bilirsiniz firma 3 yaş ve üzeri verilir diyor Sade olanı içinde.
Mnli eceervam hiç vermedim ama bildiğim kadarıyla aktivia karın bozuyor bağırdak çalıştırsın diye yiyen tanıdıklarım var ona dikkat edin