Hanımlar selam, daha önce de uykuyla ilgili yazdım, yazılanlara katıldım vs. Artık ne yapmam gerek bilmiyorum. 3 ay 5 günlük bebeğim var gündüz uykusu sıfır. Memede uyuyo yatağa koyduğum an gözler açılıyo. Saatlerce pışpışlıyorum denemediğimiz ne kaldı bilmiyorum inanın. Diyorum ki tamam uyumasın zorlamayayım bu defa da huzursuz. Sürekli ağlıyo memede durmak istiyo. Ayda yılda bir uyuduğu oluyo toplamda üç kez oldu bu onda da saatlerce uyuyo ve uyanmak istemiyo. Ben çaresizim artık. Ne sokağa çıkabiliyoruz ne evde bi iş yapabiliyorum. Tuvalete bile gidemiyorum inanın. En azından gece uykusu iyi diyodum o da iki gündür bozuldu. Sabah 4 te uyanıyo. Yani ne gecem ne gündüzüm kaldı artık çok yoruldum. Bebeği uyuyanlara inanılmaz imreniyorum. Nasıl başardınız ? Ben neyi eksik yaptım? Ya da var mı benim gibi olan ben hiç denk gelmedim çünkü