trakyalikizce 1 yaştan sonra damak zevki oluşuyor o yüzden normal yani bu durum. Şuan zaten havalar çok sıcak çocukların iştahlari azalıyor normal olarak.
Zamanla düzelir pankek,mücver vs eline alıp yiyebilecegi birşeyler yapabilirsin.
Benim kızım da sadece pankek,krep, meyve ve yoğurtla besleniyor resmen 😁 ha birde pilav varsa kek 😁
Oysa ki dünyayı yiyen bir çocuk normalde havalar ısınınca değişti