inci86 bence kendinize bi rutin oluşturun ben şimdilik o şekil veriyorum
sabahları kalkınca aç karna emziren anne bitki çayı içiyorum sonra bebeğim durmadığı için kucakta beraber 15 dk leslie yapıyoruz sonra tamamen sağlıklı kahvaltı (tam buğday ekmeği, peynir,zeytin,omlet veya yulaf lapası sağlıklı tarifler) sonra ara öğün yapıyorum acıkır gibi olduğumda genelde meyve oluyor
öğle yemeği yiyorum yanına mutlaka büyük kase yoğurt ekliyorum
acıkmaya yakın yine ara öğün yapıyorum kahve yanına atıştırmalık oluyor genelde soğuk kahve tercih ettiğim için tok da götürüyo baya
sonra yarım saat yürüyüş çıkabilirsem bebişle dışarda yapıyorum yoksa evde yapıyorum
akşam yemeği olarak da çorba tercih ediyorum genelde veya ekmeksiz pilav sebze yemeği ya da et yemeği oluyor
beyaz ekmek tüketmiyorum ve en az 3 litre de su içiyorum