Rengarenk52 Yapıyorum bir sekilde ya. uyandığım gibi yatağımı toplar perdeleri açarım sağdan soldan kiyaferleri toparlayip banyoya gidip çamaşırları makineye atıyorum oradan çıkıp mutfağa geliyorum kızıma kahvaltı hazırlıyorum o kahvaltı yaparken ben makineyi boşaltıp kahvaltı bulaşıkları o yerlestiriyorum.
Saat 11e kadar kızımla kitap okuyorum,LEGO,boyama,hamur vs oynuyorum. 11de süpürge açıyorum supuge bitine kadar kurutma da bitiyor çamaşırları katılıyorum. Sonra yemeği yapıyorum. O ara 1 oluyor kızımı uyutuyorum kendim birşeyler yiyorum. 1-2 saat uyuyor kalkmadan hemen önce çorba yapıyorum. Öğleden sonraya bütün isim bitmiş oluyor sadece dağıldıkca oyuncaklari toparliyorum.