Anneler merhaba. Acil yardıma ihtiyacım var. İkizlerim 29 aylık tuvalet eğitimine başladık 1 hafta oldu çiste hiçbir sıkıntımız yok ıslanmadan direkt tuvalete yapıyoruz. Ama çok kötü kabizlar kakalarını tutuyorlar. 3 günde hatta 4 günde 1 kez çok katı af edersiniz taş gibi kalın yapıyorlar devamı gelmiyor lavman denedim. Lavman ile içi bosaliyor tekrar 3 gün kabiz kayısı yiyorlar duphalac surup hicbiri ise yaramıyor napmam lazim