Yusufrony Fırın almak işitiyorum ama hangi firma bilemiyorum güzel pişsın fikrinizi paylaşabilirmısınız
Ankarali Yusufrony benimki set halinde bosch marka hepsinden de çok memnunum fırın çok iyi, tuşların olduğu yer cam olanı alın derim emaye olmasın
Sevgi1 Yusufrony komşum yeni Bosch aldı 5000 e almış güzel siyah aldı benimki Beko evlenirken almıştım 3000 e şimdi daha pahalıdır ama fırınım fln güzel pisiriyo beyaz bnmki de
Yusufrony Ankarali bende Bosch sen yanayım çamaşır makine kulanıyorum memnunum nasıl pişiriyor kabarıyorum kekler yada börekleri kurutmuyor bide Beko de ikisinde düşünüyorum ama kafam karışık teşekkürler
Ahseninannesii @Yusufrony Canım benim takımım Ocak fırın set ankastre Arçeliğin çok memnunum ben 2yıldır kullanıyorum