Ndderdem Serene bana ıkı tıp var dedi doktorum. A ve b. Evde okula gıden cocuk varsa b tipini yapalım dedi. Siz ıkı tıp asıyıda yaptıracaksınız oyle mi? Bana bundan bahsetmedı
Serene Ebruss Betulemre Zorunlu bir ayı yok.Bebeğin durumuna göre doktorunuz takvim oluşturuyor.A tipi 2 doz,b tipi 3 doz.Mesela biz a tipi olan menectra’yı 9. Ve 12. Ayda,b tipi olan bexsero’yu 8.,10. Ve 15. Ayda olduk.
Besrat 5 Ay bexsero tek doz 7Ay bexsero 2 doz 13 Ay nimenrix tek doz 19 Ay Bexsero 3 doz demis doktorumuz Kafam çok karıştı
Serene Ndderdem Biz iki tip aşıyı da yaptırdık.Bitti dozlarımız.İki farklı çocuk doktoruna gidiyoruz,sürekli takibindeyiz ikisinin de.İkisi de hem a tipinin hem b tipinin yapılmasını önerdi.İki tipin de yapılması en sağlıklı olanıymış.o yüzden yaptırdık.