Kızlar normalde 7 gününde kesilen adetim bu ay 12. Gunumdeyim hala devam ediyor yani devam ediyor derken 7. Gün bitti tamamen duş aldım duştan sonra kanamam tekrar başladı bugün biraz yürüyüşe çıktım kasık ağrım arttı baktım bu sefer daha çok gelmiş neden olabilir bilmiyorum. Kistlerim vardı ama doktor korkulacak bir kist değil 6 Ay sonra kendiliğinden geçen tiplerden dedi. Bu ay böyle olunca çok şaşırdım