nurrr2601 bebek bu, aglamasi hic biter mi? 🥰 Sadece azalir. Ve smdi 3 aylik bir minnoştan bahsediyoruz yani. Tabikide aglayacak. Siz 3 ay vs denilene bakmayin. Her bebegin gelsiimi farkli oldugu icin bu da farkli tabiki. En en en kotu 5. aydan snra gaz vs sancilari bitiyor. Azciik daha sabir 🥰🥰🥰