1 yaşında oğlum var. Sadece mamayla beslendi doğdundan beri. Sizce mama ne zaman bıraktırılmalı?
Ek gıdada elhamdülillah bir sıkıntı yaşamıyoruz biz ne yiyorsak yiyor. Mamayı sadece uykuya geçmeden önce alışkanlığı olduğu için içiyor.Hâlâ gerekli mi mama içmesi bilemedim.Tecrübeli annelerimden önerileri bekliyorumm😊