handeozdmr Üç ay oldu doğum yapalı hala alt tarafımda acı hissediyorum bugün bi bakayım dedim küçük küçük et parçaları gibi şeyler var kızarık ve onlar acıyor sizde de oldu mu normal mi yoksa sıkıntı mı var doktora gitmeli miyim
Elfgrn handeozdmr doğumdan sonra çıktıysa bu tarz et parçaları mutlaka gidin. Normal değil Çünkü doğumdan sonra yırtığınız veya kesiniz olsa bile yara iyileştikten sonra eski halini alır vücut o et parçaları normal değil
Cansucan20 handeozdmr tamamen normal. Benim de öyle olmuştu gittiğimde bişi demişti unuttum adını korkmayın.
handeozdmr beyzamom henüz bir sefer ilişki yaşadık şu an ki acıyı hissettim sadece fazlası olmadı rahim ağzında
scinar handeozdmr dikislerinden kaynakli olabilir mi bende olmadı. Bi kadin doguma gorunun bence hemen