Kızımın 1 hafta da yara gibi yayıldı ön tarafına. Karışım kremler,vazelin, zeytinyağı sürüyorum geçmiyor. Geçmediği gibi fazlalasiyor. Bezden kaynaklı dicem ama doğduğundan beri aynı bez kullanıyoruz. Islak mendili bırakalı epeyi oldu. Akıl verin ne olur canlar