Bebeğimin 40ı dün çıktı 1 aylık olana kadar kaka yapan bebeğim 6-7 gündür kaka yapmıyor bunu yaşayan var mı anne sütü alıyor sadece. Kakası sıvı ama yapamıyor yine de zorla tuvalet pozisyonunda tuttum ağlaya ağlaya yaptı önerisi olan varsa çok mutlu olurum çok huzursuz