Snm1234 biz daha gecen hafta sonu 7.5 aylik oğlumla yaptik hem de yaylada geceleri 15 16 derece sıcaklıkta. Tabi ki kalin kalin bir sürü sey götürdüm zordu ama çok güzel bir tecrübe oldu. Bizim için en iyi sey onu uyutmak bakimindan hamak oldu hamagi sevdi salladigimiz sürece içinde durdu cibinlikli hamakti o bakimdan da cok rahat oldu kafam. Geceleri de gec saatte yattigimiz için onun içinde uyutuyordum çadırda degil yanimizda oluyordu en azindan gözümün önünde . Bir de biz kamp için tesis olan yerleri tercih etmiyoruz sevmiyoruz yani ona ragmen guzel geçti zaten bebekler acik havayi seviyor bence.
Onun için tüm kişisel bakim esyalarini aldim damlalari calpol tirnak makasi vs. Ek gida icin küçük bir tencere ve irmik bisküvi tarhana falan aldim tarhana cok isime yaradi sizinki büyükmüş ama sizin yedikelerinizi de yer. Bir sürü kiyafet almistim ama cogunu kullanmadim yani planlayarak da gidebilirsiniz bir kac parça oyuncağı etkinligi falan olabilir. Ama tavsiyem cok da abartmaya gerek yok.