merhaba arkadaşlar adetime 3 gün kala belirtilerden ötürü iki kez test yaptım aynısı çıktı bana avrupa yakasında önereceğiniz hastane iyi doktor varmı ücreti biraz uygun olan bende pıhtılasma var acilen iğne başlamalıyım çünkü çok teşekkür ederim önerileriniz için
