Ece06 MTkutay bilmiyorum da ben 7.emziği denedim hala tık yok almıyor ağzına hemen diliyle itiyor sonra veriyorum tekrar böğürüyor hangisini alayım bilemedim 🤷🏻♀️
MTkutay Ece06 ben chicco kaucuk 6 12 ay aldım benimki bir tek onu tuttu ama sonra bende vermedim çok mizmizlanirsa biraz veriyorum o kadar damakli bu arada
Ece06 MTkutay ya zaten kendim çok verme taraftarı değilim ama bazı anlar hani olur ya kurtarıcı olması iyi oluyor ondan dolayı vermek istiyorum bi alayım onu da şimdi netten inşallah alır
Sevde123 Avent air miydi yanlış hatırlamıyorsam bebeklerin %98 i tutuyormuş bu emziği bi deneyin derim