silbastanbaslamakgerekbazen Merhaba anneler. Kimler ne okuyor? Tavsiye eder misiniz? Kitabın türü, yazarı, konusu nedir? Haydi biraz da kitap konuşalım 🥰💭
aliaras_2022 silbastanbaslamakgerekbazen Vallahi elime bir kitap alıyorum butiremiyorum 2 yaş. Oğlumun kitaplarını okuyorum 😊eğitim kitaplarını okuyorum yani hayatım 2 yaş oldu resmen
Nikita silbastanbaslamakgerekbazen yeşilin kızı anne okuyorum. Serinin üçüncü kitabı. Her gün bir bölüm okumaya çalışıyorum.
kizinaasikbiranne silbastanbaslamakgerekbazen 1984 okuyorum uzuuun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. (Başlayacağım daha başlamadım) dün Selahattin Eyyübi’yi ağlaya ağlaya bitirdim 😞 biraz kafam dağılsın diye 1984 okuyacağım inşallah
silbastanbaslamakgerekbazen aliaras_2022 😊😊Evet haklısınız. Çoğunlukla böyle cevaplar alacağımı tahmin etmiştim aslında. Bebekli, çocuklu anneler olarak çok zor vakit ayırabiliyoruz kendimize, okumaya, hobilerimize. Çocuk kitabı öneriniz varsa alırım 🥰Sevgiler.
kizinaasikbiranne silbastanbaslamakgerekbazen herkes çok methetti bir de yazarın birkaç kitabını zaten okumuştum yazara yabancı değilim 😊
cemilolabilirmi silbastanbaslamakgerekbazen şermin yaşar söyleme bilmesinler yeni bitti. Bir roman. Çok akıcı tavsiye ederim biraz duygusal yerleri var ama .
silbastanbaslamakgerekbazen cemilolabilirmi Şermin Yaşar kitaplarını bu sıralar kızım ile okuyoruz, ben de araya “Kalk yerine yat” ı sıkıştırmak istiyorum. Çok kıvrak bir öykü olduğunu yazmıştı bir arkadaşım. “Söyleme bilmesinler” i de alayım listeye.
silbastanbaslamakgerekbazen aliaras_2022 aliaras_2022 Teşekkür ederim. Sincap yayınevini duymamıştım. Çocuklarım 16, 10 ve 0 (4 aylık). Evet bence de yapı kredi yayınları güzel. İngilizce kitaplarda da Pearson ve Red house beğeniyorum.
aliaras_2022 silbastanbaslamakgerekbazen o. Zaman sana adeda yayınlarını öneririm 10 yaş için mutlaka bak bebişim için de neo bebek kartları çok işime yaradı tavsiye ederim
beyza077656 Müthiş psikolojinin beni incitemezsin adlı kitabını okudum, tavsiye ederim çok akıcı ve dinlendirdi beni