Bebeğim 2 gün ateşlendi 38,5 oldu doktora götürdük kan tahlili ve virüs testleri yaptı bişey çıkmadı diş olabilir mi dedim diş ateş yapmaz dedi bende anlamadım bu günde ishal olmuş 10,5 aylık şuan
Rota aşısı yapıldı anlam veremiyorum sebebini yaşayan var mı böyle bişey