Alerjikrinit tamamdedimyaa bana doktor çok zorlayınca dişi ver diyordu. Şimdi ilaç karşıtları gelecek bende hemen ilaç vermek istemem ama çocuğumun acı çekmesine de dayanamıyorum . Benim oğlum patlamasına ⅔ gün kala çok ağlıyordu gece ağlama başlayınca 2-3 gece veriyordum. Patlıyordu zaten. Verin ya ben olsam verirdim yani . Benim uyanmam değil yani mesele ağrı kesici verince de uyanıyordu ama en azından bağıra bağıra ağlamıyordu emip uyurdu hemen
tamamdedimyaa Alerjikrinit çok zorluyor dişi. Yemin ediyorum dün gece sadece 1 saat uyuduk. Artık kriz geçirecektim gece. Sabah 7’de uyuduk 8.30’ta geri kalktık ve gün boyu ağıtla geçti.
asam tamamdedimyaa huzursuzlugunun dis ile alakali olduguna eminseniz suruptan once yapmaniz gerekenleri yapin en son careniz surup olsun zeytinyagi karanfil deneyebilirsiniz faydasin gorduk biz
tamamdedimyaa asam hepsini yaptım. Tetagili örnek olarak yazdım. Yapmadığım şey kalmadı fayda etmiyor. 4 dişi vardı, 5 gün önce patlattı daha devamı geliyor. Arkası arkasına çıkarttığı için fayda etmediğini düşünüyorum. Birinin ağrısı geçerken diğerleri başladı.
tamamdedimyaa Ucansupurge 14 aylık, verdiğim ağrı kesiciler parmaklarımın sayısını geçmemiştir. Ama bu başka bir şey inanılmaz zorluyor.
Ucansupurge tamamdedimyaa sen annesisinin en iyisini sen biliyorsun vermen gerekiyorsa tabi vereceksin ağlatmaya gerek yok
bseceylan tamamdedimyaa çocuk doktoru ağrı kesici verin dedi birde karanfil Zeytinyağ kürü yaptım ondan sürüyorum
Deletedmom_115 tamamdedimyaa evet Dört aylıktı götürdüm Diş dönemine girmiş günde iki defa ağrı kesici verebilirsin dedi
tamamdedimyaa Deletedmom_115 bize öyle bir şey dememişti ama ben çok zor durumda kalmadıkça vermedim.
Deletedmom_115 tamamdedimyaa neden çok kötü birşeymiş gibi konuştun anlayamadım, sonuçta ağrı kesici.
tamamdedimyaa Deletedmom_115 kötü bir şey için demedim. Şu ana kadar diş dönemini ağrı kesiciye başvurmadan doğal tekniklerle atlattık. Ama bu sefer çok zorladığı için böyle yazdım.
busraalanya tamamdedimyaa geceleri çok ağrılı ağlayarak uyanma oluyorsa gece verin ama sürekli ilaç doğru değil diş sancısını azaltacak bir çok yöntem var onları deneyin . Tülbent gbi bir bez ıslatıp buzluga koyun donunca ısırsın iyi gelir
tamamdedimyaa busraalanya diş için aklımıza gelen gelmeyen her şeyi yaptım ama fayda etmiyor. Mecbur kaldığım için artık ilacı sormak istedim.