Ya kızlar sürekli evde birşeyler yapma istegım var… 3 aykık bebegim var ben desen yirgun bitkin berbat durumdayım başımı kaşıycak vaktim yok ama hep araya bir şeyler sokuyorum evi boyattırdım duvarlara çitalar aldım aksesuar vs tv dolabını boyadım yani daha bi sürü şey ama sadece boyandı daha geriye dünyanın işi var ve sonuc olarak bu yorgunlugun üstüne kendime okadar iş çıkardıgımamı yanayım yoksa işlerin gözümde dag gibi büyümesinemi .şimdi okadar etrafı dagittım canım istemiyor yapmak nerden nasıl başlasam bilmiyom keşke yapmasaydım başlamasaydım pişmanım düzenli olan evide dagttım bi düzenim yok temizlihe düzene nerden nasıl başlasam bilmiyorum gercekten arap saçına döndü etraf nerden başlıyim akıl verin