Eltim kullanıyordu deneme fırsatım oldu sürüşü çok konforlu geldi dqhq sonra letgodan buldum aldım kızımda çok rahat etti içi geniş altı yeterince eşya alıyor kapatıp acması rahat en sevdiğim özelliği kapanınca yandaki tutma sapı çocuk kucaktayken tek elle taşıniyor bayramda mağazaya girmiştim asansör bozulmuş asansör önünde bebek srabası kuyruğu vardı arabayı katladım kızımı kucağıma aldım bebek arabasını da aldım tek başıma merdivenden çıktım