Merhaba 6 buçuk aylık bebeğim burnu hep dolu bir haftadır. Öksürüyor da. Sanki balgami var çıkaramıyor. Doktor telefonda bol bol burnunu temizleyin öksürük artarsa ve ateş olursa getirin dedi.Oksuruk ve burun akıntısı için ilaç veremiyorlarmış bu ayda. Bi hafta geçti daha iyi ama ya ciğerlerine inmişse diye kafamda kurdum. Yarın nolur nolmaz doktora goturucem. Ciğerlerine inseydi ne gibi etkisi olurdu ben anlar mıydım ki