Mommama 2 aylık kızım için avent biberon 1+ aldım ancak bebek uzun süreler emse de miktar azalmıyor, ağzına süt gelmiyor başına böyle bir şey gelen var mı çözümü nedir
Miracinannesi_ Mommama mama veriyosanuz bazı mamalar topaklanma yapıp biberonu tıkıyor bebelac gold bebevita falan.. mama biberonu tıkamis olabilir bizde de oluyordu biberonun ucunu sıkıp topağı aciyordum
crybaby Mommama o yavaş akışlı bir biberon bende kullanıyorum muhtemelen bebeğiniz çekemiyor emmesi çok kuvvetli değilse ondan olabilir
ArvenMom Mommama avent serilerini ve bütün uçlarını kullandık biz böyle sorun yaşamadık ne anne sütün de ne mama da
Mommama Miracinannesi_ sağılmış süt vermeye çalışıyorum ancak anlamadım neden böyle oldu biberon ememeyen bebek olmaz sanıyordum ama sanırım oluyor
yamaniskom Mommama bebeğim 3 aylık olacak aventi hala yavaş yavaş içiyor hatta ilk doğduğunda asla içemedi lansinohun biberonunu kullanıyorum ondan çok memnunum
Mommama crybaby sanırım böyle bir şey ben valf ayarı vs diyen çıkar ümidiyle yazmıştım. Peki sizce büyük akışlı mı almak lazım 0+ boy falan mı
justthecigarette Mommama kızım 3 aylık 1.5 aydır avent kullanıyorum memnunum. Belki tam vakumlayamıyordur bazen benim kızımda tam oturtmuyor ağzına çekemiyor ama bir kere güzel vakumlayınca arkası geliyor. Ağzının içinde yuvarlak çiziyorum ben biberon ucuyla oluyor öyle
crybaby Mommama benim kızım iki aylık 3 numara kullanıyorum yani 1+ aynıdır sizinkiyle 0 alırsanız o daha yavaş gelebilir bence başka marka deneyin