Anneler merhaba 10 gün 3630 kg luk bir bebeğim oldu. Doğum sezeryan olduğu için sütüm gelmedi ilk günlerde su gibiydi şimdi beyaza döndü ama her sağımda en fazla 15 ml sütüm çıkıyor. Bebeğim hızla kilo kaybettiği için doktorumuz mama başladı en son 3170 grama kadar düşmüştü. Mamaya başladığımızda ağlama krizleri durdu her şey iyi gidiyordu ama üç günlük mama kullanımı sonunda yine 20 gram kilo kaybetmiş. Sarılık değeri düşmüş ama kilo kaybı devam ediyor. Bebeğim aktif bir bebek kasları çok kuvvetli hareketleri fazla bu nedenle doktor enfeksiyondan şüphelenmediğini üç gün daha mamaya devam edip yeniden kontrole gelmemiz gerektiğini söyledi. Böyle bir durum yaşayanınız var mı bebeğiniz kilo aldı mı durum nasıl ilerledi