Mrb arkadaşlar bir yaşinda kızım var hiç bı şekilde bişey yemiyor mamadan başka bazen sadece tadıyo o kadar.bir yaşına girdi ve hala normal bebekler gibi mamayla besleniyor ne yapıcam böyle bide çok zayıf.ek gıda yese kilo alırdı.herşeyi deniyorum hiç mi sevdiği bı yemek olmaz ya😔