Kızımı (22ay) 10 gün önce memeden kestim kademeli olarak bıraktırdım zarar görmesin diye hiçbir şey sürmedim bile hep anlatarak bıraktırdım. Fakat çocuk gitit yerine başka biri geldi hiç bir şey yemiyor çok kzıgın ve öfkeli sabah uyanıyor baslıyor aglamaya gece öyle kafayı yemek üzereyim bu durumu yaşayan var mı çok kötüyüm bedenen de çok yorgunum sinirlerim de öyle zaten çok düzensiz uykusu memeye aşırı düşkün bi sn bile memesiz uyumuyo diye bıraktırdım çok yoruldum zor dayandım 22 ay ama şimdi her şey daha kötü artık sinirden deliriyorum