Kızlar bi hevesle saçlarımı 20 gün önce açma boyama yaptırdım şuan diplerim çıkmaya başladı ve gözüme iğrenç geliyor daha önce hep ombre kullandım Eylül aynında kızımın doğum günü çekimi var böyle çıkmak istemiyorum ombreye nasıl geçebilirim şimdiden teşekkürler 🙏 💐