beyzaguler bebeğim doğduğu gün bile meme reddediyordu, dört gün emziremedim sarılık olmaya başladı derken silikonu keşfettim 4.5 ay silikonla emzirdim red devam ediyordu bu süreçte 3 aylıkken biberona başladık mamaya. Avent kullanıyoduk ama yinede red çoğaldı ve 4.5 ayda memeyi tamamen bütün çabalarıma rağmen sonlandırdık sütüm de vardı yani geleceğim şu ki biberon benim serüvenimde pişmanlıktı