Annelerim ya kızım 3 gündür kabız. 14 aylık. Yapmadığım şey kalmadı.. masajlar, fitil, sıcak suda oturtma, zeytinyağ, kayısı,karpuz. Bir tülü normale dönmedi kakası. Çok afedersiniz keçi kakası gibi yapıyor, o kadar sertki. Yaparken çok ağlıyor 😔
Bol bol sıvıda alıyor,yoğurt falan.
Mamasını değiştirmiştim,golden goat keçi sütüne geçmiştik. Belki de ondan oldu.. kesin çözüm olarak öneriniz varmı? Ne olur yardımcı olun. O ağlarken canımdan can gidiyor