ozlemcnks Kızlar sezaryen doğum yaptım 20 gün geçti sıkılaştırıcı tayt giymeye başladım ve kanamam pıhtıya döndü tayt karnıma baskı yaptığı için mi acaba içerdeki kalanlar mı çıkıyor yoksa korkunç senaryolar geliyo aklıma. Başına gelen var mı