Merhaba güzel anneler 2 bucuk aylık bebegim var ve dogdugundan beri hep sol gögsümden daha cok süt oldugu için sürekli onu emdi ve sag gögsümdeki süt yok denecek kadar azaldı 2 saatte bir sol gögsümden 80 90 cc süt geliyor sagınca ama sag gögsümde süt olmadıgı için bebegim doymuyor sizce sag gögsüm için yapabileceğim birsey varmı emsin diye onu veriyorum ama yutkunma sesi bile gelmiyor bir iki cekiyor süt gelmedgini anlayınca bırakıyor yardımcı olurmusunuz napabilirm