Merhaba arkadaşlar.
Oğlumun 1 ay sonra 3 yaş doğum gününü kutlayacağız. Son 3 gündür tuhaf bir durumla Kari karşıyayız. Ne yapacağımızı nereye gideceğimizi bilmiyoruz. Sıklıkla olmasa da zaman zaman uykudan uyanınca yanında biz yoksak yatağından kalkıp korkmuş bir vaziyette salona yanımıza koşarak geliyordu, bazen gece uykusunda sebepsizce ağlayarak uyanıyordu ( uyurken ağlayıp ağlamasına kalkıyor) son üç gündür bu durum tekrarlanmaya başladı. En tazesi dün yaşadığımız gündüz uykusundayken nefes nefese koşarak yanımıza geldi. Sonra bana sarılıp sakinleşti. Gece boyunca ara ara ağlayarak uyandı hatta bir ara uykusunda bir yanında ben bir yanında eşim yatarken ikimize de vurmaya başladı kollarıyla , ayaklarını kaldırıp yatağa felan vuruyordu. Bu durum arka arkaya sabaha kadar tekrarlandı. En sonunda biraz yüksek sesle oğlum noldu anneciğim dediğimde iç çeke çeke ağladı sanırım benden de korktu ben ona sarılıp sakinleştirince tekrar sustu ve derin bir uykuya daldı. Bu gün kreş öğretmenine sorduğumda yine ağlayarak uyandığını söyledi. Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı aranızda acaba ? Desteklerinizi bekliyorum