alininmom Hanımlar yaklaşık beş altı ay once sezaryen oldum. Yara yerim şuan mor ve sanki alta beze koyulmuş gibi. Birde çok acıyor. Bu iyileşme sürecinin bi parçası mı yoksa doktora görünmeli miyim?