Ya ben küçük ilçede yaşıyorum alerji doktoru ıcın bir ayda anca randevu buldum bi saat uzaklıkta büyük şehire gittim alerji doktor randevu aldım sabah sekizden beri hastanelerde sürünüyorum yeni eve geldim alerji testi yapıldı beş tüp kan aldılar kan sonuçlarına baktılar bağışıklık baktılar ettiler şimdi sonuçları çıktı doktor baktı hersey normal tertemiz e bu pişik bu asitli kaka bu sürekli ishal neyin nesi diyorum hersey temiz diyor ben çıldırıcam artık daha elimden ne gelir gitmediğim çocuk doktor kalmadı Şuan bebeğim 28 aylık