Kızım Aralık‘ta 5 yaşına girecek bilerek altına yapıyor bir kere değil 4 5kere yaptı hep güzellikle anlattık ama anlamıyor bugün gelmiş bana ters ters konuşuyor ben altıma yapsam ne yaparsın altıma yapacağım diye gidip gözümün içine baka baka altına yaptı sebebi nedir kardeşi var üç aylık artık sabrım kalmadı ne yapmam lazım Aranızda bu durumu yaşayan var mı