Beyza17 30 günlük bebeğim aşı olacak bir kaç kişi ateş yapar dedi temkinli ol dedi yaşayan var mı bu durumu 😊
Deletedmom_115 Beyza17 biz sadece 4.aşısında ateş yaşadık, aşıdan hemen sonra bi çay kaşığı ağrı kesici ver diyor ebe
batuvezgi Beyza17 1 hafta önce yaptırdık fakat ateş yaşamadık biraz huysuzdu sadece umarım sizde yaşamazsınız
ElisaAlya tugkah bizde yaşamadık hiç. Aynı zaman da aşı ateşleri yüksek olmuyor.Tabii bebekten bebeğe değişir ama genelde böyle.Cocugunuzda hafif bir hastalık seziyorsanız üst solunum gibi bunu ekstra belirtin aşıyı ertelerler.
pantenkelebek Beyza17 1. Ay da ne aşısı vardi ya ben 2 aylık aşısı var diye biliyorum ilk asiyi doğduktan hemen sonra yapmislardi. 2 ay asisinda ateş yapmıştı sabaha kadar başında beklemiştim ateş dediğimde 38 e gelmedi hiç ilaç da icirmedim