minikannsi ben devam ettim 3 ay sonra ihmal ettim baktırmadım demirim çok düşük çıktı kızım 1 yaşında bu ay yaptırdım yeni test önümüzdeki hafta kadın doğuma gideceğim tekrar yazdırcam ilaç hem süt kalitenizi etkiliyor hem kilo vermenizi etkiliyor hem sürekli yorgun hissediyorsunuz benden diyetisyen istedi diye baktırdım değerlerime